Jednofázové benzínové
Nejprodávanější

Benzínová třífázová elektrocentrála o max. výkonu 10,6 kVA a elektrickým i ručním startováním.

Benzínová jednofázová elektrocentrála o max. výkonu 8,5 kVA a elektrickým i ručním startováním.

Benzínová jednofázová elektrocentrála o max. výkonu 6,5 kVA a ručním startováním.

Benzínová jednofázová elektrocentrála o max. výkonu 3,5 KVA a ručním startováním.

Odhlučněná benzínová invertorová elektrocentrála o max. výkonu 4,2 kVA a napětím 230 V, s ručním i elektrickým startováním.

Odhlučněná benzínová invertorová elektrocentrála o max. výkonu 3,4 kVA a napětím 230V, s ručním i elektrickým startováním.

Odhlučněná benzínová invertorová elektrocentrála o max. výkonu 2,0 kVA a napětím 230V. Ruční startování.

Elektrocentrála HONDA EU 32i, motor Honda GX 130, výkon 4,3 HP, 4-takt, proud 11,3 A, regulace PWM, hmotnost 26,7 Kg.

Moderní jednofázová elektrocentrála s AVR, jmenovitý výkon: 3 kW, napětí: 230 V, proud: 13A, váha: 40 kg, nádrž: 9 l. Použití pro menší stavbu...

Lehká kufříková elektrocentrála EU 10l, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů s...

Pod kapotáží se ukrývá "High-Tech" invertorová technika, která umožnila stroji, vážícímu cca 118 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 7 KW.

Elektrocentrála HONDA EU 30 iS, motor Honda GX 200, výkon 6,5 HP, 4-takt, alternátor 3,0 kW, napětí 230 V, proud 12,2 A, hmotnost 61,2 kg.

Elektrocentrála HONDA EU 22i, motor Honda GXR 120, 4-takt, výkon 3.6 HP, 4-takt, alternátor 2,2 kW, proud 7,8 A, regulace PWM, hmotnost 21 Kg.